петак, 11. март 2011.

MINI PEKARA

Mini-pekaru sam kupila prvenstveno iz razloga sto ne volim da mesim testo, pogotovo u pocetku kada je sve lepljivo, zato sam koristila mikser do god je mogao da muti i menjala mutilice. Naravno, vremenom sve cesce i miksere. Po radnjama ima raznih, kako po cenama tako i po drugim parametrima. Sasvim slucajno sam je pronasla i kupila u "Valdi" marketu. To je mini-pekara nemacke marke "Elta". Bila je malo glomaznija ali me je privuklo to sto ima 2 mesalice, kalup stoji horizontalno, pece vekne do 1250 gr i ima 10 programa od toga jedan za mesanje testa bez pecenja (to je meni bilo najvaznije) i jedan za pravljenje marmelade sto me je iznenadilo, ali sto da ne! I danas je mozete pronaci u "Valdi" marketima po ceni od oko 7000 din, da li je ima i u drugim ne znam jer se vise ne proizvodi.


No, nije vazno da li je "Elta" ili neki drugi proizvodjac, vazno je to da je zaista odlicna stvar. Pogotovo za domacice koje imaju mnogo obaveza (porodica, posao, kuca, hobi,...) i kojima uvek nedostaje koji sat vise u toku dana.
Prvo sam je samo koristila za mesanje testa, ali sada vec izvesno vreme i pecem hleb. Pomalo experimentisem ali bitno je to da su moji ukucani zadovoljni, a da ja umesto u kuhinji to vreme provedem sa svojom decom, a i suprugu se dopalo pa me cesto iznenadi veknom svezeg hleba.
Ako je vec nemate, a u mogucnosti ste, necete pogresiti ako novac potrosite na ovaj kucni aparat!


novu/polovnu mozete pronaci i na "Limundo" 

2 коментара:

  1. Ovu sam kupila pre nekoliko godina u marketu "Valdi", danas se ti marketi zovu "Lurdy".
    Mislim da se ovaj tip više ne proizvodi jer su napravljene bolje naprednije varijante. Pogledajte http://www.tehnomanija.rs/pekara/elta-pekara-ba-123.html
    A noviji modeli http://www.tehnomanija.rs/pekara
    Pozdrav
    P.S. Iyvinite što kasnim sa odgovorom ali bila sam na podužem odmoru!

    ОдговориИзбриши

Najviše Vam se dopalo!