петак, 9. октобар 2015.

ZAPEČENE MAKARONE

"Šta da kuvam danas?" - upitala sam svoje koleginice
"Zapečene makarone. Ja to danas imam za ručak." - odgovorila je jedna od njih
"Kako ih spremaš?" - pitala sam
"Sve sastojke pomešaš, izliješ u pleh, pečeš, posle isečeš na kocke" - usledio je odgovor
"Može" - reče druga - "To pravi i moja mama i jako je dobro i ukusno."
"Ma ne znam" -  promrmljah - "Komšinica mi dala recept i to u opšte nije izgledalo kao pita, već makaroni skuvani u mleku. Verovatno nešto nedostaje..."
"Evo kako ja pravim, pa probajte" - nastavila je koleginica
Izdiktirala nam je recept. 
I tako nas četiri odlučismo da tog dana spremamo isti ručak.
Onda je koleginica oformila grupu na viberu i po povratku sa posla započesmo online spremanje ručka.
Bilo je zabavno.
Pite su uspele, što smo dokumentovale fotografijama.
Probajte i vi!

Foto: "Mlade kuvarice"/privatna arhiva

potrebno je:
  • 400 gr makarona
  • 1 lit. mleka
  • 4 jaja
  • 400 gr belog sira
  • 1 dl ulja
  • so po ukusu
priprema:
Uključiti rernu na 250°C
U veću posudu umutiti jaja, pa u to izgnječiti sir. Potom dodati makarone, preliti mlekom i uljem, pa posoliti. Sve fino umešati. Izručiti u pleh. Staviti da se peče. Nakon 10-ak minuta smanjite rernu na 220°C. Peći dok ne dobije zlatno žutu boju.

napomena: Soliti po ukusu u zavisnosti od slanoće sira koji koristite. Što se tiče količine ulja, i to zavisi od vrste sira koji koristite - masniji sir manje ulja. 

Нема коментара:

Постави коментар

Najviše Vam se dopalo!