петак, 30. октобар 2015.

Američke KROFNE iz mini-pekare

Američke krofne me uvek podsete na Homera Simspona i američke policajce. Uvek su sa čokoladnim prelivom i šarenim mrvicama. A ja ih volim zato što su pune testa, jer kada zamesim obične uvek su šupljikave i masne. Elem, koleginica mi je rekla da u testo za obične krofne sipam i čašicu rakije koja neće dozvoliti da budu masne. Proveriću i to jednom prilikom, a sada sledi recept za moje omiljene krofne.
Naravno, kao i većinu testa i ove sam zamesila ili bolje rečeno zamesila ih je moja pekarica.

Foto: EllaOllivera/privatna arhiva

potrebno je:
  • 1 dl mlake vode
  • 2 dl mlakog mleka
  • 1 supena kašika ulja
  • 1 jaje
  • 1 žumance
  • 20 vršnih supenih kašika brašna
  • 1 kesica suvog kvasca
  • 2 kašike šećera
  • 1 kašika soli 
priprema:
U posudu pekarice sipajte vodu, mleko, ulje, jaja i žumance. Zatrpajte sve brašnom. 
U sredinu brašna napravite udubljenje i sipajte suvi kvasac. Na jedan kraj posude preko brašna sipajte šećer, a na drugi kraj so. 
Pekaricu podesite na program mešanja testa bez pečenja. Kod moje "Elta" pekarice to je program br.7.
Nakon završetka programa, testo izručite na pobrašnjenu podlogu, razvijte oklagijom i sa dve čaše (velika i mala) ili kalupom vadite krugove željene veličine tako da dobijete oblik prstena.  Prekrijte ih krpom i ostavite malo da ostoje, nekih 10-15 minuta. Pržite ih u vrelom ulju dok ne porumene. Vadite rupičastom kašikom na salvetu da upije višak masnoće. Potom ih poređajte na tacnu. 
Kada ispečete sve krofne, svaku jednim krajem umočite u čokoladnu glazuru. Ostavite da se čokolada ohladi ili ih dodatno ukrasite posipajući šarene jestive mrvice.

Нема коментара:

Постави коментар

Najviše Vam se dopalo!