субота, 14. фебруар 2015.

ROLAT sa KEKSOM i BANANAMA

Veoma jednostavno i brzo za pripremu. Originalnu verziju recepta sam pronasla na "Coolinarka". Ali sam ga  vrlo malo izmenila. Nisam uzimala kisele jabuke već bilo koje imam u kući. Birala sam što veće. Margarin sam topila da bude tečan pa je verovatno zato i bilo potrebno više keksa. Koristila sam prvi put plazma keks, a kasnije sam probala i sa drugim vrstama. Sa plazmom je najbolji ukus ali ni ove druge varijante nisu loše.
Foto: EllaOllivera/privatna arhiva
potrebno je:
  • 2 jabuke
  • 4 banane
  • 250 gr prah šećera
  • 1 margarin
  • 300 gr mlevenog keksa
  • čokoladna glazura

priprema:
Jabuke oprati, oljuštiti i naribati na sitno rende. Dve banane izgnječiti viljuškom i pomešati sa jabukama. Potom umešati prah šećer i margarin koji je istopljen toliko da je u tečnom stanju. Na kraju postepeno dodavati mleveni keks. Mesiti dok ne dobijete dovoljno kompaktnu masu za oblikovanje.

Foto: EllaOllivera/privatna arhiva

Rastanjiti na alu ili streč foliji na oko 1-2 cm debljine. Što se dužine tiče orijentišem se prema tacni na kojoj će stajati. Na rastanjeni koru staviti 2 banane i pomoću folije uviti u rolat. Odložiti u frižider da stegne i dobro se ohladi. Obično rolat napravim dan ranije.
Izvaditi iz frižidera, odmotati foliju i preliti kombinacijom bele i crne čokoladne glazure. Malo sačekati da se glazura stegne pa odmah oštrim nožem iseći rolat na parčad jer ukoliko se glazura ohladi čokolada će se prilikom sečenja lomiti i drobiti. Ovako ćete uživati u ukusima krckave čokolade, plazma keksa i banane.

Нема коментара:

Постави коментар

Najviše Vam se dopalo!