среда, 11. фебруар 2015.

GRIZ

Savršen griz po receptu moje snajke

Foto: EllaOllivera/privatna arhiva

Nikako nisam mogla da prondjem meru da bi kuvani griz bio po ukusu moje porodice. Uvek im je bio ili suviše gust ili suviše redak, pa "gromuljice". Kada sam ga juče skuvala rekli su mi da je odličan i da zapišem recept, i evo ga:

potrebno je:
  • 1 lit.mleka
  • 5 k-ka šećera
  • 6 k-ka griza
priprema:
Mleko sipati u šerpu (koristila sam trajno mleko iz tetra-paka) pa dodati šećer i griz. Da, u hladno mleko - na taj način sprečvate stvaranje "gromuljica".
Uključiti ringlu na najjaču vatru i non-stop žicom za mućenje mešati dok ne provri. Kada mleko počne da vri smanjite vatru na minimum i nastavite sa mešanjem još 5 minuta.
Izlijte skuvani griz u staklene činije koje ste prethodno pokvasili hladnom vodom.
Kada se griz prohladi pospite rendanom čokoladom ili neskvikom.

Нема коментара:

Постави коментар

Najviše Vam se dopalo!