понедељак, 6. децембар 2021.

POSNI SLANI OVAL

Kod pripreme za posnu Slavu najveći problem mi bude predjelo. 
Obično je to bila neka pita sa krompirom, pečurkama, spanaćem i biljnim sirom, a onda sam došla na ideju da nešto promenim pa sam napravila i posne kanapee.

Foto: EllaOllivera/privatna arhiva
  • Kao podlogu sam koristila tost hleb. Svaki sam prerzala po dijagonali na 4 dela. 
  • Onda sledi mašta i kreativnost.
  • Hleb možete mazati: biljnim sirom, paštetom od soje ili ribe, humusom, biljnim margarinom,..
  • Potom ređati masline, marinirane pečurke, tunjevinu, čeri paradajz (crveni i žuti) i bilo koju vrstu povrća (praziluk, paprika, luk, krastavci, šargarepa,...), rendani ili kockice tvrdog biljnog sira
  • Dekorisati posnim majonezom, kečapom, ajvarom, vlascem, peršun lišćem,...
  • Hleb možete izrezati i na osmine pa sve poslagano pričvrstiti čačkalicom u vidu zalogaja
  • Umesto hleba može bilo koji posni kreker i slično.
  • U prodavnicama zdrave hrane postoje i posne viršle i razni drugi proizvodi.
Ovo je samo ideja, sve ostalo je vaša kreativnost!

Нема коментара:

Постави коментар

Najviše Vam se dopalo!