среда, 09. октобар 2013.

KROFNICE

Ovog leta Slovenskom plažom u Budvi vreli vazduh nosio je povike "Mini fine krofniceee, molim,...". I naravno postale su neizostavni deo svakog boravka na plaži moje dece. Naravno i mama i tata bi bocnuli po koju. Slasnu, posutu prah šećerom i prelivenu čokoladnim topingom.
Kada me je sin zamolio da mu napravim krofnice shvatila sam da mi treba recept, dobar recept,...još kada bi sve moglo da se zamesi u mini-pekari, bilo bi savršeno.
Savršen recept pronašla sam na blogu "Astal kuhinja moje ravnice", a recept opravdava naslov "Krofne-Najbolje na svetu!!!"


Recept naravno neću prekucavati. Samo ću vam reći da ukoliko će krofne umesto vas mesiti mini-pekara onda u posudu:
  • prvo sipajte mlako mleko i ulje
  • potom sve to zatrpajte brašnom
  • u sredini brašna napravite malu rupicu i sipajte 1/2 kesice suvog kvasca (pošto su kesice najčešće od 10gr)
  • sa strane, da se ne pomeša sa kvascem stavite so i šećer
  • potom jaje, žumance i parče margarina (ne treba ga topiti)


Vratite posudu u pekaru i podesite na program za testo, kod modela koji ja imam je to br.7. Ceo proces se završi za 1 h 50 min. Potom sledite dalje postupak opisan u receptu. Pošto sam pravila mini-krofnice koristila sam malu čašu. I zaista se brzo peku pa su moje za prvi put malo tamnije, upsss, što mojima nije smetalo da ih u slast sve pojedu. Na fotografiji je moja omiljena verzija sa prah šećerom, ostali su koristili pekmez, čokoladni toping,...


Нема коментара:

Постави коментар

Najviše Vam se dopalo!