понедељак, 06. јун 2011.

ĐUVEČ

Niko ne pravi djuveč kao što je to znala moja majkica (mama moje mame). Ni mama, ni ujina, ni svekrva, pa ni ja :) Jesu svi oni ukusni ali njen...mmm...Tajna je u vrsti ljubavi sa kojim ga je pripremila. Ja ga pravim sa ljubavlju koja seća na nju.


potrebno je:
  • 1 šolja pirinča
  • 150 gr c.luka
  • 150 gr paprike
  • 50 gr graška
  • 50 gr šargarepe
  • peršun i celer lišće
  • bosiljak
  • 1 kašika vegete
  • 1 kašikice crvene mlevene paprike
  • 1 šolja kuvanog paradajza
  • biber
  • ulje

priprema:
Skuvati pirinač i procediti ga.
Luk sitno iseckati i dinstati na ulju da postane staklast. Dodati grašak i na kolutove isečenu šargarepu, a potom i na štapiće isečenu papriku. Začiniti vegetom. Naliti vode da ogrezne i krčakti na tihoj vatri dok povrće ne omekša. Zatim dodati sitno iseckano peršun i celer lišće. Pred kraj pobiberiti po ukusu i dodati crvenu mlevenu papriku. A potom naliti paradjz. Fino ukrčkati. Kada je povrće gotovo dodati kuvani pirinač, promešati i izručiti u pleh te zapeći u rerni da se stvori fina, tanka korica.

Po želji đuveč možete praviti sa mesom, tako što ćete meso isečeno na kockice dinstati sa lukom, pa onda dodavati povrće.
Moja porodici više voli da napravim "klot" đuveč, a da onda grilujem pileća prsa (vidi sliku) i poslužim uz đuveč.

Нема коментара:

Постави коментар

Najviše Vam se dopalo!