среда, 23. септембар 2009.

KAFA u kancelariji

Obično popijem 2-3 kafe na dan. Ona jutarnja sa mlekom i suprugom je obavezna, a sve ostalo kako-tako. Na poslu je popijem ponekad. Čitajte: ako ima mleka, ali ne u prahu. I bilo ga je dok smo imali frižider u susednoj kancelariji. Kada su ga ukinuli, ja sam sebi ukinula kafu jer je čistu ne mogu piti. Onda sam došla na ideju da probam 2u1, pošto ne volim slatko. Nije bilo loše, ali trebalo mi je nešto jače. Pa sam odustala od ispijanja kafe. A onda jednog dana koleginica me pozove na "kofiranje". Pristanem na 2u1. Ukus je bio fenomenalan. Kako kad je ista kafa, na isti način? Onda mi je priznala da je greškom u moju šolju dodala i običnu kafu. Fantastična kombinacija.
potrebno je:
  • 1 kesica kafe 2u1 ili 3u1
  • 1 kašikica kafe
  • 2 dl vrele vode
priprema:
 U vašu omiljenu šolju koja vam stoji u kancelariji sipajte sadržaj kafe iz kesice 2u1 ili 3u1 ako volite slatku varijantu. Ja preferiram 2u1, marka nije važna. U stvari imam ja svoju omiljenu ali nema reklame. Potom dodajte kašikicu, ali ne vršnu, omiljene mlevene turske kafe i promešajte. Ključalu vodu prelijte preko kafe do pola šolje i promešajte, pa dodajte ostatak vode tj. naputnite šolju.


 Hvala Olgice!

Нема коментара:

Постави коментар

Najviše Vam se dopalo!